Bättre sent än aldrig

Nu bestämde jag mig för att göra en egen blogg,dock så finns det inte så många människor
som är lika dålig på att skriva som jag,tänk om man skulle kunna få det att bli intressant att läsa
Nåja ska ge det ett försök=)


Typ hela sommaren känns som bortkastad tid just idag för jag har varit på dåligt humör
hela dan:P
Sen kan man ju fråga sig vars sommaren har tagit vägen? det är snart skola ju?
En helt ny skola,helt ny klass, jag är inte alls förberedd. Vill ha min vanliga klass och inte gå ut i det
"nya" förut så var man ju mer taggad över grejer som dehär men det känns mest som jag inte har
något mod just nu. Kanske kommer,vem vet?
För dom som inte vet så ska jag gå samhälls, får väl se hur det går? är inte någon riktig pluggmännsika
men jag ska ge det ett försök..
Var väl lite om framtiden,nu ska vi backa typ 1-2 veckor.


Vi kan börja med Gothia, var där iår igen och det var så himla roligt,vi är så bra gäng och jag hade
verklgien med mina bästa kompisar=)
Orkar faktist inte berätta detaljer om det jag tvivlar sedan på att ni ens vill höra:P hehe
Nåja, Pite dansar och ler har också varit och det var både bra och dåligt, det som var bra är bl.a
jag såg THE SOUNDS, the ark och sen missade jag resten?! tänk om man hade gått och sett typ sahara hotnights,millencolin osv? men vem bryr sig,allting var ändå klockrent. Synd bara att man är så puckad ibland så man står och hänger med någon man inte ens har något med att göra sen .... tror att det händer något men icket!:) nåja,ger pdol en 8a iår;)

nu går vi mot mörkare tider och i helgen är det lulekalaset för många och även annat,jag själv har innebandyläger hela helgen,men jag hinner nog med en dag på lk om jag alls känner för det, har lixom tappat tagget..

Nu känner jag att allting börjar leda mot ett slut även om jag har mycket mer att säga men jag har verklgien grötat ihop allting och ber om ursäkt för det:)  Nu ska jag gå ut till mina vänner ISabell och sofia! :) hejdå :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0