sliten

oom nu börjar jag faktiskt bli lite sliten,får se om jag håller.
Har tränat hela veckan,eller spelat tre fotbollsmatcher plus träningar och nu är det lilla-vm,tur man inte blir less bara:)
Vi ligger faktistk bra till i lilla-vm,vi vann första matchen idag med 3-0,sen andra matchen så var hela laget divor men vi vann iaf i straffar (vi hade inga avbytare ellernå) höhö ;)

Nååja,just nu så sitter jag hos Bianca med massa folk fastjag är inte med dom:P är så himla trött,vi steg ju faktist pp 7 imorse och ska göra det immorgon med:s ska försöka få hem Malin snart=) min bästa ;
sista veckan innna skolan?!?! det är ju hela sjukt,fan vad tiden bara flyyyger iväg.Annar så blir de väl typ som vanligt i veckna imorogn är det två fotbollsmatcher och innebandyträning så sammanlagt så har jag spelat 7fotbollsmatcher på en vecka :S shiiit :D sen på måndag så är de fasen träning och tryp BRÄNNBOLL,finns typ inge roligare;) Nu har jag inte alls något mer vettigt att skriva,nåååja :D TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0