Trött

Ja,visst kan det hände mycket på lite dagar, för det första så har jag haft innebandyläger i helgen och även
hunnit med en dag i Luleå.
värsta jätte impuls innan luleå,efter min tränign där kring 7-8 k jag på att jag verkligen ville till lule,så jag hoppa in i duschen och gjrode mig kalr på typ en halvtimme,ni kan ju tänka er resultatet:P haha
Nååja,jag kom dit och träffade mina vänner, eller några iaf.vandrade och sen på lördagmorgon for jag hem=)
Mådde jävel och dog på innebandyn;P men jag ahr tränat ialflall och haft en hyfsat bra helg. Sen är ju resten detaljer både bra och dåliga, man börjar ju fundera...
btw så orkar jag itne alls bry mig hur jagskriver just nu så det blir grötigt;)


Meeeen nu imroogn är det ny vecka och nya händelser,blir mycket sport för mig
Imorogn är det match mot Mssk och tisdag fotbollsträning onsdag innebadnyträning torsdag matchmot svensbyn fre,lör,sön cup i trågfors;P Nåja,orkar inte säga så mycket mer:)



Nu ska jag ha en anonymirriterandetext som jag gör då jag är förbannad,lika töntig som alltid:]
nää föresten orkar itne ens lägga ner tid på det, men mankan ju fundera på hur vissa människor fungerar egentgligen...? Jag bara jättemycket hoppas att det händer något stort snart för dig, och då är det  inte positivt menat. Heeeeeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst var det här du sov hos david och hade sex med honom? jävligt svinigt av dej (och honom så klart.) men jag har hört att du är den enda tjejen i pite som klarat sej från att få ett "dåligt" rykte fast än du har blivit doppad av typ 20 pers. men det är ju ditt val, sen att andra väljer att göra det med dej är ju bara ett stort frågetecken. =)

2008-12-09 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0