allt nytt

jaa, nu är det slitentjej_91 som är i farten. Fyyyfan vad jag är trött och ork it röra mig en meter, typ..

Gårdagen var jättebra, först skotercross sen innebadny och på kvällen film=)
Var första gågen på hela sommarlovet jag sov till klockan 1, och skönt var det. Efter vi vaknat så var det frukost sen fara och se öjebyn spela match men dom var då inge bra alls, förlorade med massor.. Träning efter det och nu sitter jag här, trött som aldrig förr. Ska lägga mig i min säng och läsa en bok, ska ju nämligen upp halv 6 imorogbitti eftersom bussen går 06,40............ Sååå, ha en bra sista vecka på sommarlovet, själv så är man då i skolbänken imroogn. PUssheei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0