and if you could then you know you would

Heeej! Nu har en snygg karl lämnat mig för en stund sen så nu ligger jag här i min säng och tänkte göra bort specialidrotts inlämningsuppgiften med tanke på att jag inte kommer hinna det i veckan. Ska även hinna med att träna och vara med allihopen=) Har haft en bra helg måste jag säga, i fredags firade vi LS med alla bruds och snacka om att det var ritkgit skön stämning, herregud=)) Och igår vaknade jag 10 och for ut och sprang, duktig=)
Såg även hockey och myste på :)

Imorgon har vi vår första träningsmatch i innebdny sen vem det är mot är ju annars..Lär bli en rolig match;D haha
Jag nöter förövrigt misery business med paramore, den är verklgien bra :D
näää, nu ksa jag ta tag i plugget och göra idrottslärare oh mentor pelle glad! hejdå=)



Well, you done done me and you bet I felt it
I tried to be chill but your so hot that I melted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0