he laughes more than I

hej=) visstdå livet leker! Enda som suger är att jag börjar om skolan på måndag:( sucks.
är tydligen så det går till i Skellefteå, men får inte jag sluta en vecka innan alla andra hrä hemma, då SKRIKER jag tro mig:)
Så iallfall i veckan lever jag livet:)

Idag har jag varit med mina vänner samt tränat innebadny och fotboll, ramlade på innebadnyn så var tvungen gå av, dumma fot.
Just nu sitter jag bara här och dummar mig, lyssnar på musik men funderar starkt på sängen.. Har lovat Nicke att träna med honom imroognbitti innan vi hoppar på samma buss till sävast men det dumma är att jag måste ändå träna en timme före honom så, jag menar vad ger det?
Så iallfall imorgon och torsdag blir det häng i sävast och sen vet jag inte hur jag ska spendera resten av min ledighet, men på något bra vis hoppas jag det blir=)

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och invänta morogndagen:) hejdå


there is someone I like,
he has those wrinkles close to his eyes
But they're not from crying he laughes more than I.. : )            maia hirasawa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0