hold on

borde kanske sova snart, joo. Men jag menar, hur uppe i varv är man inte efter man tränat? eller iallfall jag, har inte ens kommit mig in i dushcen än, illa jossan!

Slappt idag, började 10.30 och hade burträskbingo;) Är som skattjakt men min grupp vann def inte xD
Måste då bara tillägga att jag har nog den snuttigaste klassen hittills, vi spelar seriöst FOTBOLL på rasterna, det gjorde man när man gick i trean men jag menar, det är ju kul:] haha
Och stoneface var lika stoneface idag om inte mer:o förstår inte, han msåte ha sjuk humor eller så är han bara emo, nä jag vet fan inte:P haha

Är ju ändå inte alltför länge kvar till helgen och det ser vi fram emot:)) myshelg blir det, här eller i sävast, great:) nu ska jag hoppa i duschen och sen sleeepa men ni får ha det så bra=) Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0