how to save a life

Heej!
jag vet inte vart jag ska börja, är typ deprimerad? naaat! men iallfall, sista veckorna av mitt sommarlov så sitter jag inne halv 11 vid datorn? Whats up med det liksom? ... JAg menar, jag tränar till 10 halv 11 varje kväll och då är det ju svårt att hinna med annat. Snart börjar skolan om och jag börjar en helt ny skola och far klockan 6 på morgonen och kommer hem 18 på kvällen och då hinns de inte med mycket, träning äta sova kommer mitt liv vara.. sucks. Nu ska jag fan  ta tag i dehär så jag kan vara med mina frieends =)

Iallfall idag har jag varit med Ida,Anna och Soffe en stund, jag och Ida såg batman begins och den var ju helt okeej, ska se den nya snart hoppas jag=) For och gymmade på korpen och aldrig förut har det varit så tugnt alltså:P haha
Hade innebadny träning ikväll med, JAG KUNDE VARA MED NÄSTAN HELA TRÄNINGEN: )))) fan puss på det, dock så dunkar det i foten nu.
Ska kolla den på stepin imorgon, har lovat fotbollsmammamonica (inte min mamma utan i mitt fotbollslag är hon massör, mamma, lagledare osvosvosvo, helt underbar)

Imroogn ska vi fira Linniiis, kräftor och hela kittet (nyktert för min del, KOLLA WOWO!!!!!)
Ska på stepin på morognen sen ska jag gå till polisstationen med mamma och göra ett nytt pass för mitt har försvunnit under flytten.. och.... jobba på nolia för innebadnyn:P
Nej ca 1person kommer väl läsa detta inlägg men skönt att skriva av sig:) Nu ska jag fortsätta msna med erik och sen ta ett stordyk i duschen och sova i min sköna säng:)

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0