I was just thinking

that I've been missing you, for way too long.



OOosh. första skoldagen avklarad och jag lovar jag höll på kissa ner mig innan jag gick in i vårat klassrum. Men det gick bra, jag blev inte mobbad vilket jag trodde jag skulle bli, eller lite av Tim pga min dialekt men inte mer än så:D
Tror det kommer bli jättebra dehär, rolig och udda klass! Är en kille som inte log en enda gång idag, är ju helt SJUKT:ooo
När alla skrattade som fan så stog han bara där som nå jävla stoneface:O fattar it hur han kan hålla sig, som Andreas sa : är han emo eller? hahah, herregud :D

Nu har jag nyss varit och tränat på korpen, är fakitst rätt sliten idag med med tanke på att jag vaknade 5 av mig sjävl  imorse, fick vänta 2h innan bussen gick hem, whats up med det liksom?
Imorogon börjar jag 10.30 så ska först iväg till strömbacka och fixa busskort så slipper jag belala 110kr för buss varenda dag :P haha
Nej nu är det dushc sen te och sova, Pussheei :)


jag verkligen saknar dig.                                                                                                       jättepuss på dig:))

Kommentarer
Postat av: Josse

Vart är det du går skola? Eller har du flyttat?:P

2008-08-18 @ 20:20:12
URL: http://josseandersson.blogg.se/
Postat av: Josse Sandlund

jag går skola i skellefteå, idrott och hälsa:) ska nog flytta efter jul:)

2008-08-18 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0