If you need me call me, no matter where you are

Heej! Nu sitter jag här med lättyoghurt och müsli, kände riktigt hurhungirg jag var, fyfan! hektisk dag!!!!! först idrott hela förmiddagen, efter det näringslära, buss hem äta fort som fan fotboll och innebadnyträning. dock så hade jag otn i foten så blev inge inenbadny :/ men är väl bäst vila... Jocke säger: lyssna på din kropp! haha

Imroogn är det heeeeeelg! har bara en lektion och det är matte i 2 och en halv timme dock, känns ävl mindre kul, MEn eftersom det är första lektionen så blir det nog inte hela=) Efter skolan sko I heejm, göra mig klar sen sätta mig på bussen igen till sävast, blir myshelg:)

Måste säga att ksolan känns grymt bra! har en underbar klass, även fast jag inte kan säga ett ord utan att dom härmar mig eller säger att jag inte kan prata:P orka det ens. Näää, nu ska jag packa för imroogn och sova=) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0