phuuu

Nu är denna dag över, och helt slut i kroppen är jag HOJJA! men pigg i huvudet, aldrig ska det slå fel.
Idag hade jag bara en endaste lektion och det var specialidrott så då fick jag bara spela innebadny sen fara hem=)
När jag kom hem så kom Madde och färgade mitt hår så nu är jag brunett på riktigt:o
och kvällen har jag ägnat åt fotbollsträning och innebandyträning, det gick gode tungt på innebadnyn men jag lever=)

Imorogn har jag också bara en lektion och det är vanlig idrott så det blir naajs! tror dock jag ska ta tag i allting nu så jag får läsa fler ämnen så jag får de slappt i trean=)
Jag längtar för övrigt till i helgen=) miih. PUsss på dig!

ursäkta min min och mitt ansiktsuttryck, men sådär blev det:P mörkt nanting^^

 godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0