That's what you get when you let your heart win

Men heeej! Måste säga att de sista dagarna av mitt sommarlov har varit jättebra:)
Sävast/boden var greeat=) Har kunnat vara med en hel innebandyträning:):):):) Dock så kan man ju inte springa allt man kan osv men har man nog med vilja så går allt;>

Idag har jag tagit det lugnt med mina kompisar, hälften sitter och spelar rita och gissa just nu men jag är så GRYMT dålig på rita så jag ska absolut inte vara med:P hah
Imorogn blir det att fara på skotercross i älvsbyn med erik,malle och patte och se när johan tävlar och efter älvsbyn så blir det att se innebandy ska heja fram min vän Nicke :)
Får sovfrämmande över natten med så slipper vara rädd över allting, feels great:)

Söndag är det öjebyns herrar som spelar match och det ska bli grymt kul och se=) nää, nu ska jag vara social med mina vänner sista fredagen innan skolan drar igång. Hejdå :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0