<3

Hej! Ligger och kollar finalen i innebdny vm nu, sverige leder med 6-5 över finland.Finland hade nyss pp och killen hade världens jävla skott, hellwitte.
Nåja, dom måst ju bvinna låg ändå under med 0-4 innan andra perioden då spela sverige upp sig till 3-4 och nu äre somsagt 6-5. AAAAAAAAH nu är det straff till finland?!:O vo hende?
HAN RÄDDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan va nice!:D

Nåja, gårdagen var rätt trevlig var inte så mycket drag hemma hos johan förrän man började komma igång, sen var det pentan och där var det ändå drg men jag vet inte jag var som otaggad på nå  vänster? Iallfall, var glad också, ibland gör du mig verklgien jätteglad=)

Förbannat 6-6 står det nu, tänkte fortsätta se dehär sen plugga so mett cp har prov imorong och inte kan jag något tanken är att jag ska lära mig 6a4sidor ikväll, good luck=) Plus en reflektion och redovisning till imorogn, bra planering;) nåja puss.


Kommentarer
Postat av: King

Du e fin : )

2008-12-15 @ 16:50:21
Postat av: jossan

vad hendeeee?:>

2008-12-15 @ 23:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0