åh, hallå:)

varit en bra dag trots bussresorna och väntan. Vi vann vår match mot pajala med 3-12 och somsagt så är vi kung då :D
Har inte hunnit mer än hem nu, ska kolla lite tv och försöka dra mig någonstans men är så himla trött och imorogn har vi länsmatch:) Mer bra saker händer dock men ska väl inte säga något tror jag.

Iallafall igår såg jag innebandy i skellefteå och wibax vann mot skell med 3-8, bra grabbar=) Sen var det lugnt och jag såg så som i himmelen, fyfan vilken fin film! Som jag lipade, ojoj:) nej jag har verklgein inge mer vettigt att säga^^ Ser fram emot imorgon iallafall:) puss!

 Imorse när jag väntade på att jenny skulle plocka upp mig till samlingen så började jag kolla på vad vi hade för pynt i våran (väldigt fula plastgran) haha och hittade denhär, är väl ungefär lika bra på pynta som för 10år sedan;) haha

 en polla heter de så?:P

Kommentarer
Postat av: Fräcka

Det var en amerikan, en engelsman och en burträskare som satt och skröt:

- Well, sa amerikanen. Vi har en så stor flotta så att om man lägger alla båtarna på en lång rad så bildar de en bro mellan Europa och Staterna.

Engelsmannen sa att de hade så stort flygvapen, så om alla planen var uppe samtidigt, kunde man inte se himlen.

- Hä, de e väl inget, sa burträskaren. På min petterniklas ryms det tretton kråkor.

Det trodde nu inte de andra så de drog av lite på sina påståenden.

- Well, sa amerikanen igen. Ska jag vara riktigt ärlig så får man hoppa mellan båtarna den sista biten.

- Ja, ska sanningen fram, sa engelsmannen, så ser man allt molnen mellan planen när de är där uppe.

- Jaja, sa burträskaren, mina kråkor satt nog inte så tätt heller...!



2008-12-22 @ 15:59:22
Postat av: Rudolf

Nu tindrar stjärnor i det blå

i hus och fönster likaså

och alla röda tomtar gå

med vita skägg och luvor på.



Ge oss musik, fiolen stäm

och sjung om julen och Betlehem!

Låt Staffan vattna fålar fem

och god havre fodra dem.



Låt friden komma till envar

sen Kalle Anka tystnat har

sen klapputdelningen är klar

och bara sömnigheten är kvar.

2008-12-22 @ 22:36:18
Postat av: Jossan

är det dan som är i farten nu igen?:D

2008-12-23 @ 00:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0