cause when I'm with him I'm thinking of you

what would you do if,
you were the one who was spending the night
oh I wish that I was looking in to your eyes.

Hellåå!: > Nu gör jag absolut ingenting, lyssnar på musik och ska ringa Ronny så ska jag ut och köra bil, sen får vi väl se hur många snöhögar jag kör in i idag eller hur många sladdar jag gör, lär väl inte bli bara en=) haha

Bestämde mig för att vara hemma från skolan idag, mådde inge bra imorse 05.45 när klockan ringde, jag tänkte direkt att jag hade fått magsjuka eftersom Moa har det och jag har ju sovit hos henne osv. Men jag måste säga att det är tveksamt att jag har det för nu mår jag bra, behövde nog bara sova några timmar=)
Igår fick jag vänta på bussen i en hel timme, jag var dock inte lika lycklig som jag hade varit tidigare under dagen, men vad gör man?
Just nu är jag också glad, känns så bra alltså:) Ska klä på mig och borsta tänderna nu sen köra bil och Malle ringer nog sen för vi skulle hitta på något idag=) Måste plugga också, har fan matteprov imorogn? dock omprov men vofan betyder inte att jag kan något för det, är fan körd i matte. nåja. hejdå=))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0