god jul!

men förfan, god jul gott folk:D Jag är verklgien trög ibland, inte tänka jag väl på att systemet öppnar på lördag och jag har två dagar som jag ska festa nu, hur ska jag lösa dehär? :) haha

Vid matbordet när jag, mamma och jonte åt gröt
Jag- har vi vin i kylen?
mamma- nej och du tog hela boxen sist så du kan ju glömma att du tar mitt.
jag- ja men vad ska jag göra systemet öppnar ju inte förrän fredag!!
mamma- det öppnar på lördag..
jag- ?!?!?!?! VA? skojar du med mig? men vadfan ska jag då göra?
Jonte- dricka saft ( världens flin)
Jag kastar socker på honom, han kastar tillbaka och sedan har vi startat matkrig och bara skrattar.
Även fast de mesta kommer barka nu så älskar jag min fina familj:) puss på er! Och mest mamma, du har helt rätt i det du säger avundsjuka och jag är så jävla awesome;)

god jul gott folk :))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0