good day!:)

Självklart, det är ju nyårsafton nu inget kan gå fel, okej jo det kan det. Har börjat mindre bra, vi skulle och åka skridskor nej men ojdå Jossan hade skrillerna i stugan, det var ju typiskt jag som älskar att åka. nåja inge bittra miner för det inte!: )
Igår vaknade jag sent som fan, tror det var något år sen jag sov till halv två, iallafall gjorde mig klar på två röda och drog ner till stan, Elias skulle och äta då och mamma blev överlycklig och halvf tvingade mig att äta med honom:P haha

Haha gör ett litet break nu, kollade nämligen nsd där vi är me med länslaget 1.ovanligt jag skrattar? 2. vad i helvete gör jag? 3. varför ska han ta tasådär då vi bara ser tjocka ut? Nåja söta ändå:) haha
Iallafall, for på stan prata med min frissa och hon ytyckte jag skulle lägga in en röd tonig i mitt hår och det har jag gjort, det skimrar rött och är inte lika trist längre så känns riktigt bra:)

VAr hos Ida först på kvällen sen for jag elias och mattias till lillpite och fikade med moa och malin:) mysigt! Sen var jag uppte läänge och pratade i telefon:) Var ju lätt värt jag ringde för att gnälla;> haha
Nåja, nu till kvällen-

Amanada @ 14.30 och göra sig klar
Ida @ 17.00 laga mat och supa
= 17.00 drar festen igång;) haaairå!:D

 Tonfisksallad på Arbaillo, måste säga att min min är snygg: ) antar jag tugga!
 Ida med vinterpälsen;) haha! Eller som LS skulle säga: eh uups!;) haha
 Blev  ju lite skillnad iallfall:)
Hade jävligt snygg och matchande outfit;) hahah

 Nej men GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA:) Ha så jävla kul ikväll för det ska jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0