haha

men snacka deppad tjej tidigare inlägg! hahah vofan hende? eller jo det vet jag ju men snälla började väl gå lite väl långt va.haha
Nej jag lever och jag mår faktiskt bra, är ju trots allt jossan vi snackar om;>

Igår var en bra dag, först var jag,bäx och moa på korpen, dock så stod moa bara och passa när vi tränade (hon lyte inte en hantel eller en enda vikt på gymmet) haha: ) Sen var de småmål med lite blanadade människor på Björklunda och det var hur kul som helst:)
Sen på kvällen var jag med Ls sen följde vi Moa och Bäx till dennis och va med kidsen, såg hockeyn osv mycket trevligt må jag säga!: )

Idag blir det stan med Sanna och sedan vet jag inte, ikväll är det innebandyträning och jag ser fasen fram emot det:D
Öööh tjåå, något mer? Nae eller, jo! Haha du är så blåögd alltså stackarnnnnN! Skulle aldig någonsin sjunka till din nivå eller låta mig själv genomlida det du gör och har gjort;> Tjinkelink;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0