hehe

jag är faktiskt lite dålig ibland^^ Nu imorse när jag skulle gå till bussen insåg jag att hmmm, jag har visst fifflat bort busskortet så vände hem och behövde inte mer än gå in genom dörren så låg de där, lyckat! :) Så nu har jag suttit vaken och kollat julkalendern och druckit en stor kopp te:) haha
Ska ta bussen klockan 8 och hade tänkt försöka få mig ltie sömn på bussen eftersom jag är rätt dålig på sova.

Tjaa, vi går somsagt bara halvdag idag men när jag kommer hem så måste jag göra kalrt mitt nk arbete och det lär ta några timmar dock.Sen ikväll är det innebandyträning, ska bli riktigt kul kryper i fingrarna:D haha
Nej, nu tänkte jag väcka lillebror sen klä på mig och gå till bussen. Hejdå:)

 jag har köpt nya skor förresten=) Dock, alltså dom som har storlek36 i vanliga fall kan ju seriöst inte ha 36 på uggs. Jag emnar jag har 37-37,5 i vanliga fall och på domdär 36.  Nåja, gör mig ingenting:) haha hejdå!

Kommentarer
Postat av: azzå

HHEEELT GALEEEEEET

2008-12-01 @ 17:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0