I hold my breath because you were perfect

What a day what a day, nej jag skoja har gjort kort sagt- ingenting:) Hade idrott på morognen sen har jag bara sett tv hos moa och sitter fortfarande här:)
Blev dock en lång natt, Dennis skjutsade mig och moa till skellefteå så han stannade och fika med oss och malin så tog mig inte i säng förrän halv4 kanske? Så många timmars sömn blev det inte.

Nu däremot väntar jag på mat, vi ska äta tacos<3 Så fruktansvärt gott:D Ska nog även htita på något ikväll. kanske ta en promenad till stan coh sola, ska se om jag får med mig nys:D


Nu är det såhär att jag fick en sjuk kommentar för något som hände för över ett år sen!
Iallfall, människor som kommenterar anonymt och sådant som dom inte har en suck om är så patetiska!
Säga saker som "har hört och tror" är nog bland det värsta jag vet och sedan inte vågar stå för det. För det första så kommer ni som inte står för era åsikter aldrig få någon respekt och man tar inte åt sig för fem öre när man märker att personer går på vad dom "har hört" och inte på fakta=sanningen!
SÅ snälla, du som kommenterade anonymt, ta reda på sanningen nästa gång och fråga MIG för jag är den enda som vet hur allting ligger till och sluta vara så jävla töntig och gömma dig genom att säga att du är anonym. 
Och saker som vem jag gör saker med och vad jag gör i mitt liv vad rör det dig?!
Jag är stjärnan och du en nolla, hoppas du trivs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet nog mer än du tror gumman.

2008-12-11 @ 22:01:09
Postat av: jossan

inte "gumma" mig, du vågar ju fan inte ens stå för vem du är jävla tönt!

2008-12-11 @ 23:36:53
Postat av: jossan

och nä du vet inget, du har inte en jävla suck om hur många jag har legat med och inte. vad jag gör och inte kan du tycka till om när du vågar stå för det.

2008-12-12 @ 00:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0