iiih : )

åh vilken bra jul, jag är faktiskt riktigt nöjd trots att mina julklappar mest bestod av kläder^^
Fick mina älskade snygga rosa hörlurar, mobiltelefon, rosa mjukisdress, adidaskofta, underställ, underkläder, pyjamas;), pengar!, smink:) riktigt nöjd!

 haha har haft den i fleeeeeera år så imorse hade jag ett paket där när jag vaknade:]
 fick min älskade rosa mjukisdress!
 hur nöjd som helst!
 Mina sjukt (!!!!!!!!!!) snygga hörlurar!!! Dom var ås jävla snygga i föroackningen också, har en bild på telefonen ska visa sen;D
 Den är faktiskt snyggare i verkligheten, men jag är nöjd:)
 mina fina underkläder=) (för dom som inte visste så älskar jag rosa)
 och en suddig bild på mitt nya underställ som jag ska ut och springa i snart :)
 min telefon :)
 satan så cool tjej! Är så jävla nöjd över hörlurarna :) nåja, de mesta av mina julklappar:)
Hoppas ni haft en bra dag för de har jag:) Pussheei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0