I'm happy to know you: )

Ooh, idag är jag också på bra humör:) Men vadfasen är de tmed busschaufförer som hela tiden är btitra? jag kom in till bussen och sken typ som en sol och han kollade på mig som om jag var sjuk i huvudet? haha nåja, han smällde in i en minibuss så rätt åt honom:) haha

IDag spelade vi match mot umeås jb och det gick inte så bra, men dom hade faktiskt bara en tjej och inga hockeykillar vilket VI HADE! Blev både bråk och väldigt töntiga och pinsamma ord. haha
Men jag sänkte en kille och det kommer jag leva på LÄÄÄNGE.D haha
Och nu sitter jag här hos moa, hon är dock sjuk stackarn :/ Ska iväg med bussen senare eftersom jag ahr snabbhets och rörlighetsträning med fotbollen samt innebandyträning, ändå trevligt:)
Blev ganska sent inatt, prata i telefon med en bra kille så spelar väl ingen roll, men fick ta smällen imorse när jag skulle stiga upp. Nåja, värt=)
Tror fan ingen kan förstöra mitt glada humör nu alltså? är så glad, blir glad bara jag tänker på att jg är glad :D haha
ääh fan vad jag snackar. hejdå:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0