jag älskar

Jag fick lapp av min lärare med en positiv egenskap- självständig! Det får mig att fundera på hur jäkla mycket man kan besegra människor genom att bara stå på sig.
Människor som tror dom vet så oroligt mycket om en och som egentlgien inte vet någonting.
När jag bestämde mig för att få dig att förstå att du var så bortgjord och blåögd så var det en av de bästa tiderna i mitt liv, att jag visste i hela kroppen att jag  verkligen skulle besegra dig. DU trodde att du hade grepp om mig men i själva verket så var det du själv som höll på falla till backen och det gjorde du, och det känns så underbart! jag skulle aldrig någonsin vika mig för dig, inte någonstans hur mycket du än skulle försöka och skulle vilja det.
Varje gång du ser mig så hoppas jag att du bara inser att du är så besegrad! Jag vet att det kan låta elakt, men det är en av dom bästa känslorna som finns, när man verklgein har besegrat någon och man vet att dom inser att det aldrig kommer bli som det var.
Ho, var bara tvungen att säga av med det. Jag är så jävla stolt över mig själv ibland och det hade jag inte varit utan mina vänner! så tack jag älskar er!

  ´du har inte en chans mot mig honey! : )

Kommentarer
Postat av: DJ

Jossan här kommer din kontakt annons!





Ung desperat tjej söker

snygg, intelligent Kille.

Kan även tänka mig en

erfaren man. En mogen äldre

man går också bra, och i värsta fall

även en Gubbe.



Svar till "Middag för två?"



2008-12-03 @ 12:26:09
Postat av: -

Också ett sätt att se kärlek(?) på? Blir så less på att alla är sådär.

2008-12-09 @ 00:33:06
Postat av: jossan

Alla är hur då?

2008-12-09 @ 12:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0