och jag våga aldrig hålla din hand

vi är inte sånna som i slutet får varandra.


Tjena=) Nu sitter jag här i skellhell och har ätit mat med moa, hon däremot har somnat men det är faktistk helt okej! Vi somnade rätt sent och hon började tidigare än mig imorse. Jag hade bara teater på schemat och det var en ritkgit bra föreställning, handlade om rattfylleri och känslig som jag är så började jag gråta^^
Iallfall har inte gjort så mycket mer än sett tv och tagit det lugnt, fryser så jäkla mycket :s

Ikväll är det träning så Lisa kommer och plockar upp oss halv8 så ska vi iväg till pite och efter träningen så ska vi tillbaka till skellefteå eftersom vi har innebadny imorogn på skolan, jag ska var med tvåorna är typ som att jag går i deras klass ändå så gör inget:D haha
På lördag är det seriefinal mot sangis satan vilken match det kommer bli. Är grymt taggad:D
och imorogn ska jag förövrigt fika med min sötniklas, mnå saknar ju min göllepojk=) Och sötjävla Linnea med : >

Nu däremot ska jag plugga lite, har prov måndag och har för mig jag ska lämna in en inlämning till imoron eftersom jag inte gjort klart den. nåja. Hejdå=) pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0