oj

Blev faktiskt sjukt trevligt igår började med förfest kring halv 5 hos mange, sedan kring halv9 for jag vidare till Emil där det bara var pojkar, var där en stund och sen blev det utgång till norrmalmia där de var x-max partyyy! Satan vad folk det var:)

Idag däremot har jag fått skämmas, jättejätte mycket. Förlåt jag är dum i huvudet ibland men du vet ju varför också.
Iallafall har varit på strömlida och åkt madrass och grejer med moa, dennis och hans två söta barn ronja och moa, jag lovar jag skulle lätt kunna ha dom som mina egna barn:] hehe
Nu däremot tänkte jag gå och fortsätta skämmas och toffla, för det lär jag ju få göra i några veckor efter dehär. Fan att man aldrig kan tänka ibland:P Nåja, hejdå :)

 Tibban fota igår på partyt och här är jagt och söta Sossan:) Är nämligen så att många har väldigt svårt för dedär "sossan och jossan" så väldigt ofta kallas jag för sossan och tvärtom hon kallas för jossan på innebandyplanen^^ nåja: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0