phuu

jaa, nu sitter jag här hostig, snorig och febrig.. Inge bra alls, och jag har ett arbete som jag måste göra klart innan imorgon plus att jag har redovisning på den. Dock så har jag ju "feber" nu, eller okejdå jag har feber men har faktiskt inet riktigt tid med grejer som det just nu.
Försöker få någon enstaka själ att tycka synd om mig men ingen tycks vilja det :/ Varken Moa, David eller Bäx har visat någon sympati än så länge och det är väl dom tre jag pratat med under kvällen så, vad gör man?

Iallfall, igår var jag nykter på fest och rockade i singstar, var faktiskt trevligt=) Kom hem och la mig i säng rätt tidigt, hade nämligen match idag mot Luleå city och vi spelade i hertsön och jag måste nog få säga att de är en av de sunkigaste hallarna jag varit med om, men, vi vann!! Sjukt bra=) Dock så får man ta smällarna i efterhand, funderar på om jag ska dricka en kopp te nu och sätta igång som fasen med arbetet och se hur jag mår imorogn, har egentlgien inte tid att vara hemma från skolan men resultatet kanske slutar så? Nåja, godnatt=)

Jajuste till roliga saker=)) Har hämtat ut sm biljetterna nu för innebandyfinalerna som hålls i globen i april, är sjukt taggad just nu! Sen har man ju alltid känslan att de ska hända något men vafan, nu åker vi!=) Kan väl inte få bättre sällsakap?, eller?


Kommentarer
Postat av: ROBIN LARSSON

TJÄNA:PPPPPP jag hitta hit ja;]

2008-12-08 @ 22:09:23
Postat av: jossan

jaha, vad trevligt : > vem är du?^^

2008-12-08 @ 22:16:11
Postat av: ROBIN LARSSON

din barndoms kompis :(

2009-04-23 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0