sjukast hitills

haha min dröm precis innan jag vaknade var inte som alla andra drömmar. Jag drömde nämligen att självaste Britney Spears var min mormor xD haha så jäkla sjukt och jag pratade med henne i telefon och allting, förstår inte ens varför jag drömde om henne? Eller Lisa poppade hennes låt igår när vi skjutsade Bäx till umeå mitt i natten... en liten roadtrip sådrä;) haha

Nudärmot sitter jag i soffan hos Moa, jag slocknade här igår när jag såg film, skulle ju somsagt vara med 2orna idag men då fick jag ett sms av Åsa imorse att hon var hemma med sin son och jag antar att Moa har fått precis samma .Sjuka är att hennes klass skulle ha massage och grejer idg och Åsa tänkte jag skulle vara med?! Lite konstigt är det ju kan man tycka.. haha
Nää, nu ska jag väcka Moa så vi tar oss in till stan någongång=) puss



I hope you don't mind that I put down in words, how wounderful life is while you're in the world! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0