skjut mig

snälla, någon?
Jag tror aldrig jag har haft såhär dåligt samvete någonsin. Och så mycket som jag skäms just nu är obeskrivligt. Fyfan vad tänker jag med ibland? och reaktionen? jag blir ju rent rädd för mig själv. fan.

 jag och sofia spårade alkoholmässigt på självaste julaftons natten! haha

Bäx: )

 Världens bästa Moa Boström

 en av mina bästa:) haha ser ju ut att vara fetast i världen men nä;D

 jag och min niklas! Snart kommer han hit och då ska jag skämmas så ska han få skratta åt mig och säga att "han har all rätt att vara arg" MEN JAG VEEET!, men de suger! haha

 Hörlurarna var sådär snygga iaf;)


whatever it takes I will find a way.
förlåt för mitt hemska beteende, kommer aldrig hända igen!

och malin larsson kom HEM!!! du kommer skratta så jävla mycket åt mig och jag behöver verklgein dig. love you: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0