snart

Jo, snart är det julafton. Är ju helt sjukt att det är imorgon, har inte riktigt fattat det än:P Nåja, läns gick inge bra för mig men vi vann iallafall med 10-6 mot ibk luleå och några bodenspelare så det är ju bra av oss :>
Kom hem och hade david hos mig och tog det bara lugnt. Igår var det julshoppning, eller tja jag hittade inga julklappar men de gjorde david, så tur någon hitta nå:D

Blev lugnt på kvällen, jag J sandlund lagade mat kyckling och ris- underbart gott:D haha
Såg filmen shutter sandra hade typ berättat hela filmen för mig och sa att den skulle vara jätteläskig och bra men jag måste säga att den var typ psyk, fast tjaa alla tycker vi olika:D
Iallfall, vaknade kring 11 kanske? duschade osv sen blev det en snabbis på åhlens och säga hejdå åt davve. Iallafall har köpt klart mina julklappar nu:D sista minuten som vanligt ,Har även köpt ett te som jag ska dricka nu och mysa på:) Ikväll ska jag nog till moa och mysa med mina söta vänner:)  Puss och GOD JUL!:)
<3

Kommentarer
Postat av: Fräcka

Sexuellt laddade citat från vinter-OS 1998



"Han tar den i munnen å han ser glad ut, å han ser lycklig ut."

Per Forsberg på Radiosporten under 3-milsupploppet om en finsk flagga som Myllyla hade i munnen.



"Svenska tjejen sög upp kanadensiskan och körde in henne i planket."

Ankan Parmström under damhockeymatchen Sverige-Kanada.



"Ylva hann inte med någon frukost i morse, det fick bli en dubbelmacka i köket i stället."

En dubbeltydlig Kjell Kjellman i ett reportage om Ylva Nowen.



"Ja, Dähli vill i allra mesta mån undvika att få Alsgaard upp i rumpan."

Anders Blomqvist



"Magdalena Forsberg motsvarar alla förväntningar efter första skjutet."

TV-sporten



"Svehla och Bondra brukar ju ha ett bra förspel."

TV:s kommentator, matchen mellan Slovakien och Kazakstan

2008-12-23 @ 20:36:14
Postat av: jossan

haha säger bara dan!

2008-12-24 @ 00:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0