trevlig helg

Har varit riktigt bra helg hitills måste jag säga=) Igår var jag och Moa en sväng på stan sen lagade vi god mat, på kvällen såg vi idol, nys och lindbergs kikade även förbi och vi spöade dem i Taboo, Nys var verklgein värdelös!
Iallafall nu på morgonen har Malin gjort plättar åt oss så nu har vi ätit frukost och alla tre sitter nu med varsin dator. Jag måste göra klart mitt nkarbete som jag har redovisning i på måndag, moa gör en filmrecension och malin jobbar så vi alla tre är sysselsatta.

Klockan 4ska vi och kolla skellefteå-rig ska bli riktigt kul efter det blir det att fara hem till Piteå och jag har ingen aning om vad som händer ikväll men något blir de nog=) Imorogn är det match mot luleå city, taggad nanting! Nu ska jag fortsätta med mitt väldigt ointressanta arbete. Vi lyssanr även på julmusik, före satt jag och sjöng "jag såg mamma kyssa tomten jag" men fick itne sjunga mer. haha : > nåja, hadet bra=)) puss


 ni är så  bra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0