yaay

Liver leker, visstdå?
Idag har jag mått bra i hela mig så sjuk är jag inte,nejdå=) Har varit hos tandläkarn, gymmat med nickepicke, tränat innebandy och fikat med mina vänner., har även sagt hejdå till min älskade Malin som far iväg till usa imroogn! Satan va kul ni kommer ha=) Kommer dock sakna både malin och annika, även micke och sussi måste jag säga; >

Nåja, jag sitter här nu iallfall sak snart gå och lägga mig, har innebadnyturnering imorgon på skolan med bara hockeypojkarna i klassen. känner mig hedrad när dom två grupperna näst intill bråkade om mig;) haha
Har förresten hittat en nyårsklänning som mor min förhoppningsvis går och köper imroogn:) hoppas verklgein det!

nåja, lite bilder nudå: >

 Kärleksparet Johan och min bästa Malin:) var enda bilden jag tog i lördags för den dog kameran ;>

 Jag och Malin backade knäck och gick inte så bra med tanke på att vi kokade för länge så dom är stenhårda^^ nåja ;>

Här är min älskling: > jag råkade kleta smet på henens ärm som ni ser: >

 Och här är jag idag, bullface men who cares? jag är lyyycklig: > Puss på allt ,eller dig? Nåja : >> Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0