yeeey

Idag är det torsdag och jag är på mycket bra humör. Har sovit hela 7timmar inatt! Underbart=)  Anledningen till att jag sovit så länge är för att jag sov i skellefteå hos moa, ska nog bo hos henne hela nästa vecka så kommer bli hur bra som helst=)
Nu däremot sitter jag på skolan, vi ska snart gå och äta, vi har haft spinning imorse på idrotten och det var nog ett av de bästa spinningpassen jag vart på, hur kul som helst=)

Idag när jag kommer hem så ska jag försöka hinna springa och lämna in mina nya skor som har gått sönder :/ Samt hämta sm biljetterna till innebdnyfinalerna som är i april, får hoppas sällskapet håller i sig till dess dock;) men det ska förhoppningsvis inte bli några problem:)
Blir rörlighets och snabbhetsträning först sen innebadnyträning och sen har jag heelg! Kommer mig kanske till skellhell ikväll, skulle vara riktigt skönt faktiskt:) nu ksa jag äta! hade bra: > PÖSS


<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0