you might get it

Tjeena! Nu sitter jag här, kom hem från skolan för ett tag sen. Har varit på så sjukt bra humör idag, känns underbart:) Kanske får mvg i nk, hur jävla ballt skulle inte det vara med tanke på hur mycket jag avskyr nk?:D haha

Iallfall ska snart ta och byta om till träningskläder och dra en sväng på gymmet, var ett bra tag sen och jag är grymt taggad:D Sen ikväll är det innebadnyträning ska bli kul det också men på måndagar är vi tyvärr på björklunda och brukar vara lite folk :/ nåja=) Inte är de något att klaga över. Vi har bara kvar en match innan det blir juluppehåll och det är pajala borta, en till vinst då:D
Har varit snäll och söt idag somsagt, man kan ju inte bli annat när man bara har bra saker att tänka på:)

Nä nu ska jag byta kläder och sådär=) hade bra! puss



;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0