you take the breath right out of me

Tjena! Jobbig dag idag, jajjemän! Upp klockan 5 och packa upp varor på coop med laget, gick ändå hyfsat bra för att inte ha sovit eller ätit något.
Förstår inte vad det är med mig har varken mat eller sovlust?
Iallafall när vi slutade kring 12 så gick jag direkt hem och sov, har sovit tills nu nästan var riktigt skönt och välbehövligt.
Ska nog och gymma med bäx snart, får se hur det går har inte ätit något än och mamma försöker tvinga i mig mat, hur gott är det att äta när man inte är hungrig? nåja:)

Får se vad som händer ikväll, blir väl någon kompiar och bara ta det lugnt, är helt slut i hela kroppen typ:O haha
Nåja, hejdå:)

jag vill bara ha dig här och att allt ska vara bra.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0