hjärta på de va

I did it, I did it I did it YES I DID! finally :]

ja men fyfan någon som är taggad på Lk eller?! eh jo jag typ hej :)
Idaag har jag varit på hammen med Malle och Munt å bada, de var sweeet! Sen har jag sovit, sett mitt lag spela match och dom vann med 7-1 rock on dudes! själv så är man ju handikappad och hoppar på ett ben typ så he blir springa nästa vecka:) Var på korpen en stund efter och gymmade också=)
Nu har jag nyss snacka med retardnilsson och ska sova snart för jag är så uppe i varv av någon anledning? jo jag vet men jag har varit depp hela dagen och sen bara i slute på kvällen poooff!: D jaja GODNARRE!

Imorgon - stepin,stan, innebandyträning stek på kweeln me nån:D pöss

you are sooo cuuute :D (ta it åt dig nu, för det är it till dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0