it's not a secret to me anymore


Men hje tjena! jag vaknade 12 idag av att mor kom in i rummet. Nu msåte jag sluta sova bort hela dagarna,är verkligen inte likt mig!
Ändrade planer för dagen (förlåt).. Ska iallafall och äta hos Amanda med nå folk=) Mor och lillebror samt ronny osv far till någon stuga i malå idag och dom frågade inte ens om jag ville följa... dock så vill jag ju inte det och har faktist inte tid eftersom ville kommer på söndag, men annars så! :) SÅ vem sover med mig inatt ?:] haha

nej nu ska jag ta tag i mitt liv och springa till gymmet, haaida!

TAGGET FÖR PDOL GOTT FOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ballemalle kom hem dåååå!

Well I've been doing someone that you know
It's not a secret to me anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0