Sommar!

Johodå! Visade sig att det varriktigt sommar igår. Gick till Malle klockan 10och vi la oss ute i solen direkt annika var med också;) sen Krin 11 kom Anna och vid 1 bestämde vi oss för att fara och bada på hammenviken. VAr mitt första dopp för iår och det var bra gjort! 21grader varmt i vattnet, inget att klaga över med andra ord;D Sen att det inte var så smart att bada är ju en annan femma är mer förkyld nu:P

Jag brände mig så otroligt mycket igår och kan ju inte bli förvånad, men visstfan ska jag ut idag igen=) snart är det hammenviken och bada, skönt nanting!

Senare idag blir det att träna och ikväll får vi se vad som händer imroogn är det jobb på morgonen,step in och middag =)

Vi tränade förövrigt innebadny igår i (nu skojar jag inte 40grader varm hall) JAG DÖR SÅ JÄVLA VARMT DET VAR! Men ack så roligt, älska sporten.

Pussheeeeida!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag saknar dig, ring mig!

2008-07-07 @ 01:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0