tjallalalla!

AAAH, fan vad du är blåst!!!!!! Det är så fruktansvärt synd om dig när du inte förstår någonting!!!!!!!!!!!!!
Herregud vad blåögda endel människor är. ja är ju rent tragiskt.


men nu är de slut på att tycka synd om tröga människor utan nu är det så att man ska lämna dom jävla dumma istället, fuck you=)

Iallfall kriuna var king till och från, har aldrgi varit med om att jag tappat bort Heni så många gånger på en kväll, tur man it var helt ensam för då skulle jag jävlat dåj (dö)!

Iallfall en brud började spraka,slå och knuffa mig och jag vet inte anledningen, tror jag råkade förstöra mellan henne och killen när de skulle knulla på bajamajan, ops sry=) iallfall så knuffade jag tillbaka tillslut och då sa hon bitch till mig ca:50ggr under 10sekunder (hon var förövrigt inte fårn sverige).
Efter att bruden hade gått iväg så stod jag där helt själv, slut batterier på telefonen och hur mågna känner man i kiruna?!
Tur för mig så kunde jag iallafall davids nummer och en söt tjej tyckte synd om mig så jag ringde honom och när jag mötte honom så träffade jag även Heni men att kolla bort i 10sek från henne så är de kört och hon är borta xD haha men det gick fint och jag hittade henne senare:) Nu har jag dampat lös och skrivit av mig och ska sova. goodnight

Håkan Hellström var förövrigt underbar:)

okejdå en gång till, de är fan synd om dig tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0