första gången jag såg dig

Hallåå! jag ahr nyss ätit middag, tacos och det var gott:) jag fick ont i hjärtat igen dock :/ Haft ont till och från sen lördag så måste kolla upp det, har ringt till vårdcentralen men kändes inte som om jag fick någon hjälp. Men får se om et blir bättre:)

Eftersom Emma är ensammen hemma så hänger vi hos henne ikväll, trevligt:) Ska på korpen och träna nu och se om jag får ont, får så dålgit samvete då jag inte tränar så jag måste..

HAR JAG TUR SÅ FÅR JAG SE HÅKAN PÅ FREDAG!! jag ber till gudarna att det går. jaja nu ska fjolljag med lillhjärtat ladda för ett hårt gympass och löprunda. tjing. hör av mig om jag får hjärtklappning och dör. HAAAIJ

innan festen drog igång på midsommar:) Innan mid

Kommentarer
Postat av: syrran:)

SNYGG, saknar dig!!!!!!!!!!!1<3

2008-06-25 @ 14:45:33
Postat av: Jossan

jag saknar dig med!!!!!!

2008-06-25 @ 15:13:57
URL: http://jossesandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0