Hey, make your way to me

hej! Nu sitter jag här och äter frukost/lunch skogsbärsfil med smultron 2,7% fett och gott som fan! haha
Inatt var en hemsk natt, jag vaknade kring 3 och hade så fruktansvärt ont i magen, trodde jag skulle dö. Somnade kring halv 6 och vaknade igen 6, mamma tyckte jag skulle vara hemma och nu är magen lite bättre. Ska kolla upp det om det blir värre.

I helgen har jag hunnit
vara glad
ledsen
arg
skrattat
grillat
lekt med kompisar
åkt bil
pratat i telefon
spelat match
sträck mig (igen)
varit utan internet (hallelujah)
glömt cykeln på strömbacka som jag måste kolla om den är kvar (annars dödar mamma mig)
sjungit har jag med gjort!

och nu ska jag sluta sitta vid dumburken och hitta på något trevligt för det är SOMMAR! (då sitter man inte vid datorn) Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0