I couldn't act like you, but I can love like you do

Tjabbaa! Mår ni bra?! nej jag skoja, jag mår iallflal bra lite trött bara, ska snart iväg på löpning med innebadnyn=)
Sommarjobbet har börjar och jag kan lova att jag har hur slappt som helst, dock så tränar vi 1,5-2h varje dag men det är ju ändå bara roligt så det gör ingenting:) Få betalt för att träna och göra ingenting, ändå rätt slappt:D

Somsagt så ska jag snart på löpning/fys med innebadnyn, herrerna ärockså med, funlife..
Efter det ska jag vara med Idde och gissar på att vi ska se tv eller någit slappt i den stilen.

FYFAN VAD SKÖNT ATT SVERIGE VANN IGÅR!! Hängde i Skellllhell hos moa och sandra och såg matchen, åt grillat, godis och fick ont i magen som vanligt. men visst lever jag:)

Nu ska jag byta om och fara:)

puss på dig   

?

Between us there is something, I can't explain it to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0