illamående

jag säger då det, jag har alldeles nyss sett den värsta filmen någonsin, iallfall i mitt liv.
An American crime. Det är helt seriöst utan överdrift den värsta film jag sett.
Verklighetsbaserad är den också, handlar om en flicka som bli lämnad hos en familj med sin syster där mamman har 6barn och blir misshandlad. SÅ JÄVLA SJUKT . Förstår verklgien inte att det finns sånna människor
Jag mår illa vill spy och gråta.. aaaah jag dör! Nu ska vi se step up 2 och förhoppningsvis få lite glädje i kroppen för jag är rädd för kärringjäveln som var med.
 hejdå!


JAG SKA FÖRÖVRIGT SE HÅKAN HELLSTRÖM PÅ FREDAG<3 dock i 6grader varmt väder upp i kiruna, men def värt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0