kär i en ängel

Heej! Idag har jag spelat match och det var grymt orättvist att dom vann men orka leva.

kan berätta att mitt helg kommer bli en helvetes helg samtidigt som den garanterat kommer vara underbar :)
Imorogn ska jag och döma  07.30 småkids eftersom det är Psg i staden nu=)
Klockan 13 är det bara snabba sig hem ta ett stordyk i duschen och göra sig klar för kirunafestivlen där jag ska få se HÅKAN HELLSTRÖM och förhoppningsvis någon mer, dokc inte lika känd som honom men iallfal^^,

Tåg i tre och en halv timme med Heni kan inte vara annat än skoj xD Iallfall när kvällen/natten är över så ska jag åka tåg hem 05,37 eftersom jag måste döma även lördag. Med andra ord så kommer inte jag sova många timmar ....
Lördag kväll kan jag ju hälsa alla att jag kommer vara en zombie så planera inget stort med mig :)
Söndagmorgon blir det dömning igen och från klockan 12 är det jobb med innebadny och steka burgers. Kan ju hälsa hejdå till Josefin Sandlund, men det är helt klart värt det  eftersom jag får  se min älskling imorogn :)PUSS

DOCK!!! Vadfan ska man ha på sig när det är 6grader varmt??!?!?!?!??!?! det är ju ett jävla projekt. Varför äger inte jag en svart jacka?! Jag har seriöst alla färger utom svart och jag ska ha mina rosa pums, så är det bara=) jaja,får lösa det får springa omkring i min rosa adidaskofta och ha det skoj för att sedan ta smällen när jag blir sjuk.

Nej nu blev det ett långt inlägg och ingen kommer orka läsa det men ha en jävligt bra helg och hör av er om ni ska på kf. Hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0