Vad vill du jag ska göra då, klä mig som en tjej och dansa hulahula?

Om ni undrar varöfr jag är vaken nu så har jag då fan inget svar på det själv!
Måste vara nå fel på mig, som david sa när man ringer vid halv 2 är du död men när man skickar sms halv 4 är du uppe med tuppen, så jag har pratat bort en timme i telefon och nu är jag pigg som bara den :)

Jag har förövrigt haft en bra dag, nya ansikten och gamla:) Varit väldigt grinig också (inte är det varje dag man börjar grina av ilska på balen) haha .

Jag har verklgein inget vettigt att säga, 10,30 ska vi och ha klassens dag på badhusparken men vadfan ska jag göra tills dess är min fråga? Om man ska ut och springa men juste mina löpardojjer är hos Ida, just great!

Jaja, här ska jag inte pladdra på iallfall för det är inte ens intressant. Men IDAG FÅR JAG SOMMARLOV:)

Godnatt/morgon, tänkte faktist försöka sova någon timme:)


Bara du är glad :)


Kommentarer
Postat av: Mli

Missa inte min bloggdesign utlottning!
Gå in och kika, kanske är något för dig.
Ha de bra.

2008-06-04 @ 05:59:04
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0