why won't you release me?

Heeej :) jag skriver aldrig och ingen bryr sig nog iallafall :) Sitter så lite vid datorn eftersom det är sommarlov nu =)

Min examenskväll var helt ok, pajjade en altan me njag menar, vad gör man inte? haha
idag ska jag spela match mot trångfors sen ska jag träna innebandy och efter det har jag faktist ingen aning:)

Jag har haft en bra helg också i fredags tränade vi, ni kan ju tänka er hur det såg ut- förjävligt=) Sen ´jobbade jag på badhusparken där det var nationaldagsfirande, efter det var jag med Ls och Malle:)
Igår var det kubbspel och film hos Malle med en massa trevliga människor:)
 
nu ska jag sluta skriva här för det är ändå itne intressant!: ) hejdå ha det bra på sommaren det ska jag :)

joo, jag planterade skog igår och det var första och sista gången!!

du är snygg,hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0