And all of a sudden, you went and left?

Tjallå! Så party helg! Dock många missar på fredag, aj aj Jossan, inet igen!! Iallfall, trevligt hos Sanna, iallfall för ett tag=)

Igår var det tvkväll hos mig med ida och lisa, mysigt värre:) Jag jobbade även igår med hemsk hunudvärk och trötthet.

Idag har jag haft en bra dag! eller nja xD Iallfall imorse hade vi rep med sånggruppen och kompet, låter fasen bra när hela gruppen sjunger. Jag och Benny hade reptid 15,20 och man kunde verklgien inte glömma tiden för då fick man ingen mer chans! VAD  TROR NI INTE JAG GÖR?! Jag glömmer tiden även fast min sånglärare ringer och påminner mig ,grejen var den att jag var så SÄKER på att jag hade tid 16,20 men den var 15,20 så 15,30 säger emma; Jossan din tid börja ju för 10minuter sen! Jag trodde jag skulle dö, har aldrig i hela mitt liv varit så stressad tror jag. Men det löste sig, ett annat par tog min och Bennys tid så vi fick ta deras tack för det!¨

Ida och Emma har förövrigt hängt hos mig hela dagen, sen kom amanda på kvällen med :)) Jag har tränat innebadny med ohc måste bara säga JÄVLA DÅLIG STIL NÄR INGEN KAN KOMMA OHC TRÄNA! Hur jobbigt kan det vara att vara borta 1-2 timmar på en SÖNDAG? herregud, känner jag blir förbannad.
Hejdå:)

And all of a sudden you went and left
I didn't know how to follow
It's like a shock that spun me around

Jag saknar dig, även om "inget" har förändrats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0