And why do we like to hurt so much?!?

Hejhallå:) ändå mycket aktiviteter idag, Imorse var jag ute och gick halv 7 i det underbara vädret, blir så glad när det är bra väder :) sen har jag jobbat från 8-14, fan min sista dag på fredag, känns konstigt:O
Jag har även klippt luggen och köpt rosa pumps. Har beställt klipptid tills dagen innan midsommar så har man frillan fixad då ;D
HAr hittat outfit till i helgen när jag ska sjunga och msåte bara hitta mer outfit till allt som händer i sommar:o
Nyss ätit och sen ska jag på löpning med innebandyn, herrarna också för den delen! haha

Jag håller fortfarande till den underbara låten Thats what you get med Paramore, så jävla underbar!: )

Jag tänkte lägga in en bild på mina skor men he gå it :O av någon anledning. jaja have fun!

If you need a friend I'll be around:)
tack för allt

image3
THERE YOU GO ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0