cp jossan

jag säger då det, jag är cp! Fattar inte att jag aldrig kan plugga?
Min dag började inge bra alls, försov mig och Amanda ringde och väckte mig,tack för det:)
Skynda till skolan och hade faktiskt väldigt slappt där, men det första jag får veta är att jag har TYSKAPROV IMOROGN!!!!!!!!!!! 5Kapitel, byebye Jossan :)

Iallfall, jag skulle plugga när jag kom hem, började lite smått men somnade på soffan i 2h.
Mamma kommer hem och jag äter, sen kommer emma och förklarar lite för mig (Tack för det)
Fortsatte med mitt "pluggande" Mamma Eivor slår av tv'n och Josefin slår på tv'n och så håller vi på så i ca:15 minuter tills mamma ger upp och skrattar åt mig och säger att jag är hopplös.

Sen kring 9 då SKULLE jag verklgien plugga men näää. Naturligtvis så hittade jag pengar i min jackficka så då bar det av till suntan. bläbläblä på mig, nu har jag också försökt plugga men fastnade framför High Chaparall, blä!!!

haha nu är jag klar med mitt klagande:D Ska se slutet av high chaparall sen ska jag ringa david och så ska han få lyssna på mitt tjat, han måste bara älska att prata med mig eftersom det är samma visa typ varje dag:)
Sen möjligvis, kaaanske jag försöker lära mig de 70glosorna jag aldrig sett förr.
hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0