det kallas träningsvärk?

hej och hå! Jag har nyss kommit hem från kalix där vi har spelat match och vi förlora det sög och jag sträckte mig i baksida lår och det suger! Men inte nog med det! jag har en sån fruktansvärd träningsvärk i framsida lår också, fyyyfan:P Men känns ju att man gjort något bra iallfall ;D


Igår var jag somsagt på step in och hade fystester med innebandyn och det var riktigt skoj och gck över förväntan, sen får mna hoppas att man höjer sig ännu mer till slutet av sommaren. Alla brudar var svinduktiga, btw tjejer har ni hört att vi hade samma restultat som herrerna i endel grenar?;)


Efter step in så for jag och lina hem till mig och chilla^^, Jag måste ju förövrigt vara sveriges äckligaste människa när jag sover, fyfan xD


Nu ska jag lägga mig med min träningsvärk och sträckning och se Hercules för typ fjärde dagen irad:)
ring sen ddddddddå, kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0