hey boy you know you drive me crazy

hallåhallå! Idag har jag jobbat från 8-14 och haft världens jobbigaste unge hängandes efter mig, tack godegud att du bara är där imorogn också! fan, man får men för livet!

Snart ska jag på sånglektion, sen har jag lovat mamma att steka palt åt mig och jonte, jag däremot röstar på müsli och fil, gissar att lillebror inte vill ha det:P haha 
Jag har även fotbollsträning idag, borde ringa min innebadnytränare med eftersom jag missar mötet ja.

Anyway, kan ingen bara ta mig från Piteå för typ, några dagar? Seriöst hotellet uti kallax blir bra, jag orkar bara inte ruttna här nåmer!! Eller till en stuga, eller varför itne farmor och farfar? VAD SOM HELSt!!!!!!!!
Just duuu kan ju göra det men det lär ju aldrig ske. Eller, vem vet någon gång? men jag ork it någon gång, jag vill nu.

Jag pratar i gåtor och ber om ursäkt för det men allting är så konstigt just nu och jag hänger inte med alls? Bli bara som förut igen, typ backa en månad eller något.okejdå, jag förstod det skulle bli bark av allting men jag orkar inge mer bark, jag behöver dig i mitt liv tack. hejdå

du kan ju ringa mig sen va ?

Kommentarer
Postat av: Moa

Jossan! vart ska vi?! ja är på :)

2008-05-15 @ 00:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0